اگر بخواهی منتظرش بمانی میتوانی. اگر بخواهی ترکش کنی یا بپیچانی ـَش میتوانی. اگر بخواهی تمام تلاشت را برای به دست آوردنش بکنی میتوانی. اگر بخواهی ندید بگیری، تنهایش بگذاری و بروی یا عقب بکشی هم میتوانی. هر کاری بخواهی در دنیای خودت و با آدمهای دنیای خودت میتوانی بکنی. ولی لطفا پای تمام کارهایی که کردی بمان. نگو نشد. نگو نخواست. نگو مقصر فلانی بود. چون همه می فهمند آن کس که تمام تلاشش را نکرد تو بودی. آن کس که کم آورد تو بودی. تنها چیزی که ناگهانی برایت رخ میدهد و تو نمیتوانی جلویش بایستی مرگ است. این را اگر باور کنی، دیگر ساطور به دست، کسانی که در دنیایت بودند و حالا دیگر نیستند را قضاوت نمیکنی.
یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .....ما را در سایت یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37