آدم باید دلش خوش باشد همیشه.. هر جا که هست، با هر کس که هست. دل که خوش باشد، برای یافتن آرامش تا قله قاف هم میشود رفت. میشود خیلی حرف ها و کارها را دید و ندیده گرفت. میشود کار های سخت را انجام داد و خوشبخت بود. می شود خوشحال بود، صبور بود و ... فقط باید دلت خوش باشد. به کسی که هست، به چیزی که دارد، به خودش ...
یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .....ما را در سایت یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41