دشمن خودی

خرید بک لینک

باور دارم که قبل از این که در دنیای واقعی شکست بخوریم، در ذهنمان شکست می خوریم و به خودمان و سبک و سنگین کردن های الکی ـمان می بازیم. باور دارم که همه مان یک جاهایی از زندگی ـمان خودمان بینی خودمان را به خاک مالیدیم و خودمان پشت خودمان را به زمین زدیم. باور دارم گاهی باید در آینه به خودمان نگاه کنیم و بگوییم: "شکستت میدم! آره.. خودم ! تنهای تنها ..."

یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .....

ما را در سایت یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 5:33

صفحه بندی