- میدونی؟ میگن خدا اون بنده ای که بیشتر دوستش داره رو بیشتر اذیت میکنه
-باور کردی تو؟ اینو میگن تا اون کسایی که همش تو مشکلاتن و هیچی از این زندگی لعنتی ندارن، دلشون خوش باشه که لااقل محبت و توجه ی خدا رو دارن. اما حقیقتش اینه که خدا هم دوستشون نداره، که اگر داشت حواسش بیشتر بهشون بود!
ما را در سایت یک فنجان دوست داشتن، مهمان من .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59